Bingöl’de jandarma ekiplerince yapılan çalışmada, 17 kilo 500 gram esrar ele geçirildi.
Bingöl Valiliği’nden yapılan çalışmada, “Bingöl İl Jandarma Komutanlığı unsurlarınca; Genç ilçesi kırsalında uyuşturucu madde imal ve ticaretinin önlenmesine yönelik yapılan çalışmalar kapsamında net ağırlığı 17 kilo 500 gram olan toz esrar maddesi ele geçirilmiş olup, Cumhuriyet Savcısının talimatları doğrultusunda adli işlemlere başlanılmıştır” denildi. – ELAZIĞ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7835 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4728 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4717 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2847 kez okundu
5
İstanbul’da rögarda patlama: Sokak trafiğe kapatıldı
1948 kez okundu