
Süper Lig’in 16. hafta mücadelesinde Adana Demirspor ile Beşiktaş karşı karşıya geldi.
Yeni Adana Stadyumu’nda oynanan müsabakanın ikinci yarısının başında Adana Demirspor’un eski başkanı Murat Sancak, sosyal medya hesabından bir paylaşım gerçekleştirdi.
Sancak, Beşiktaş maçı sırasında Maestro’nun kardeşinin vefat ettiğini duyurdu.

“ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN”
Beşiktaş’a karşı ilk 11’de sahaya çıkan Maestro ile ilgili olarak Murat Sancak, şu paylaşımı yaptı:
Maestro, devre arasında kardeşinin ölüm haberini almasına rağmen, ‘Takımımı yalnız bırakmayacağım.’ dedi ve sahaya çıktı. Allah gani gani rahmet eylesin kardeşim.

Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
956 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
564 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
543 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
541 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
512 kez okundu