
Süper Lig’in 16. hafta mücadelesinde Adana Demirspor ile Beşiktaş karşı karşıya geldi.
Yeni Adana Stadyumu’nda oynanan kritik müsabakanın ilk yarısını ev sahibi takım Adana Demirspor, 2-0’lık skorla önde tamamladı.
FUTBOLCULAR, ÖZÜR DİLEDİ
Beşiktaş’ın ilk yarıyı geride kapatmasının ardından siyah-beyazlı futbolcular, tribündeki taraftarlara gitti.
Taraftarlar, takımı tribüne çağırdı. Mert Günok, soyunma odasına giden arkadaşlarını çağırdı ve taraftarlara doğru gitmelerini istedi.
Tribünlere giden Beşiktaşlı futbolcular, taraftarlardan özür diledi.

(Görüntüler BeIN Sports’tan alınmıştır.)
Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
956 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
564 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
543 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
541 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
512 kez okundu